Ucelený HR systém s workflow

Ucelený systém HR s workflow

Komplexný a integrovaný informačný systém Vema HR uľahčuje evidenciu a spracovanie všetkých personálnych procesov, ktoré potrebujete v organizácii riešiť – od výberových konaní, evidenciu pracovníkov, hodnotenie zamestnancov a ich vzdelávanie, spracovanie miezd až po tvorbu a optimalizáciu organizačných schém. Súčasťou systému pre ľudské zdroje je tiež zamestnanecký portál a workflow personálnych procesov. V oblasti spracovania miezd je Vema vôbec najrozšírenejší mzdový software na slovenskom a českom trhu.

Portálové riešenie umožňuje všetkým pracovníkom prístup cez bežný internetový prehliadač k vybraným osobným i firemným údajom odkiaľkoľvek. Manažéri majú prostredníctvom portálu navyše prehľad o svojich podriadených.

 

S našim riešením oblasti ľudských zdrojov získate

  • dokonalý prehľad o procesoch výberu nových zamestnancov
  • plán vzdelávania zamestnancov, sledovanie jeho plnenia a nákladov
  • nástroj na pravidelné hodnotenie zamestnancov
  • workflow – elektronické odovzdávanie formulárov v organizácii pomocou užívateľsky dopredu definovaného procesu
  • automatické stráženie personálnych udalostí
  • najrozšírenejší software pre spracovanie miezd v SR

Ďalšie výhody nášho riešenia:

  • automatické sťahovanie nových verzií produktov
  • efektívne ukladanie dát – vlastná databáza Vema eliminuje užívateľovi náklady na licencovanie komerčnej databázy
  • veľké možnosti variabilných výstupov – MS Word, MS Excel, Excelent, pdf, html
  • vysoká úroveň zabezpečenia – prihlasovanie pomocou certifikátu, možnosť nastavenia niekoľkých úrovní oprávnení, nástroje na kontrolu spracovania
  • otvorenosť – previazanosť s inými informačnými systémami a MS Office
  • široká ponuka modifikovateľných zostáv – súčasťou aplikácií je bezplatný generátor zostáv
  • pravidelný vývoj – zapracovanie nových trendov a technológií, efektívne riešenie aplikačného servera

 

 

Funkcionality systému

Napíšte nám

Chcete sa opýtať na vlastnosti softvéru?
Zaujímajú Vás funkcionality a možnosti rozšírenia? Neváhajte nás kontaktovať.

 

V prípade záujmu kontaktujte naše obchodné oddelenie na tel. 02 20 510 900 alebo využite nižšie uvedený kontaktný formulár.

*
*
*
*
*
*

Možnosti prevádzky komplexného HR systému

Chcete komplexný HR systém využívať na vlastných pc pomocou licencií, či ako službu?

Referencie

Mgr. Mária Majerčáková, Špecialista odmeňovania a benefitov, ČSOB

"ČSOB a.s. sa aj cez personálny a mzdový systém Vema snaží budovať moderné Ľudské zdroje (HR). Využívaním škály modulov Vemy zefektívňujeme HR procesy."

Ing. Juraj Sroka Dip Mgmt, v.r., Manažér ľudských zdrojov a kvality, Ľubovnianska nemocnica

"Za tie roky nás Vema nikdy nesklamala. Zvlášť oceňujeme spôsob, akým promptne reaguje na problémy zákazníkov." 

Alica Frečková, mzdová účtovníčka, EKOSTAVBY, s.r.o., Nitra

"Sme malá organizácia, takže nie všetko je u nás využívané, nie všetko sa vyskytuje pri každomesačnom spracovaní, ale to čo potrebujem k svojej práci pri spracovaní miezd je v poriadku."

Protimonopolný úrad SR, Osobný úrad, Bratislava

Pre naplnenie svojich cieľov úrad zaviedol využívanie aplikácii od spoločnosti Vema, ktorá poskytuje komfortné využívanie aplikácie personalistika a mzdy, vzdelávanie a dochádzka.

Ing. Milan Panáček, starosta, Obec Dohňany

"Po počiatočných problémoch sme ustálili režim zasielania údajov a spracovania miezd. Pracovníčka pani Košiarová je spoľahlivá a zodpovedná. Sme spokojní s priebehom spolupráce."

Chcete viac informácií o balíčku?

Chcete poradiť s výberom vhodného riešenia určitej situácie alebo máte otázku na "Komplexní řízení lidských zdrojů"? Neváhajte sa na nás obrátiť, veľmi radi Vám pomôžeme.

Dopyt po produkte