V organizáciách dochádza bežne k zmenám u zamestnancov, ktoré vždy k určitému časovému okamihu zapisujeme do personálnej databázy. Tieto zmeny nazývame personálne udalosti.
Typickými príkladmi :

  • nástupy a výstupy pracovníkov
  • začiatky a konce vyňatie z evidenčného počtu
  • končiaci sa platnosť lekárskych prehliadok zamestnancov
  • zmena organizačného útvaru
  • začiatky a konce zastupovanie

Prečo sledovať personálne udalosti? Pretože je potrebné informovať samotných zamestnancov aj ich kolegov, nadriadených a organizačné útvary.

Naše riešenie personálnych udalostí:

  • jednoduchý nástroj pre rutinné informovanie zamestnancov
  • automatické generovanie a odosielanie e-mailové správy definovaným príjemcom
  • možnosť nastaviť 27 špecifických personálnych udalostí
  • voľba rôznych skupín príjemcov na základe vlastných potrieb.

Napíšte nám

Chcete sa opýtať na vlastnosti softvéru?
Zaujímajú Vás funkcionality a možnosti rozšírenia? Neváhajte nás kontaktovať.

V prípade záujmu kontaktujte naše obchodné oddelenie na tel. 02 20 510 900 alebo využite nižšie uvedený formulár.

*
*
*
*
*
*