V organizáciách dochádza bežne k zmenám u zamestnancov, ktoré vždy k určitému časovému okamihu zapisujeme do personálnej databázy. Tieto zmeny nazývame personálne udalosti.
Typickými príkladmi sú:
- nástupy a výstupy pracovníkov
- začiatky a konce vyňatia z evidenčného počtu
- končiaca sa platnosť lekárskych prehliadok zamestnancov
- zmena organizačného útvaru
- začiatky a konce zastupovania
Prečo sledovať personálne udalosti? Pretože je potrebné informovať samotných zamestnancov aj ich kolegov, nadriadených a organizačné útvary.
Naše riešenie personálnych udalostí:
- jednoduchý nástroj pre rutinné informovanie zamestnancov
- automatické generovanie a odosielanie e-mailovej správy definovaným príjemcom
- možnosť nastaviť až 27 špecifických personálnych udalostí
- voľba rôznych skupín príjemcov na základe vlastných potrieb.
Máte otázku k ponuke produktov či služieb?
Chcete nám poskytnúť Váš názor alebo podnet, alebo poradiť s výberom vhodného riešenia určitej situácie? Neváhajte sa na nás obrátiť, veľmi radi Vám pomôžeme.
+421 2 20 510 900 Napíšte nám