Centrum služieb funguje ako podpora pri všetkých nami poskytovaných službách vrátane hotline a objednávania konzultácií.
Zákaznícky registrované požiadavky
Kontaktujte nás cez formulár na zadanie požiadavky. Ten je umiestnený na Zákazníckom webe https://zakaznik.vema.sk.
V prípade havárie či potreby rýchlej odozvy volajte dispečing Centra služieb (tel. 02 20 510 912).
Pracovná doba Centra Služieb je v pracovné dni (pondelok až piatok, s výnimkou štátnych sviatkov) 8:00 – 17:00 hod.
Okrem štandardnej podpory ponúkame aj prémiovú podporu, ktorá zmluvne zaisťuje úroveň poskytovaných služieb. Je dohodnutá podľa individuálnych potrieb zákazníka.
Školený dispečer v Centre služieb registruje všetky požiadavky a prideľuje im identifikačné čísla, ktoré oznámi zákazníkom. Požiadavky ďalej prideľuje prostredníctvom nášho informačného systému vhodnému konzultantovi. Ten potom zákazníka kontaktuje a postará sa o vyriešenie jeho požiadavky.
Tento systém umožňuje efektívne informovanie a maximálne využívanie konzultačných kapacít rovnomerne v celej republike, teda sme schopní poskytovať väčší objem služieb.
Proces poskytovania operatívnych služieb je veľmi prepracovaný a priamo nadväzuje na procesy rozvoja produktov. Požiadavky užívateľov sa tak môžu ľahko meniť na konkrétne úlohy programátorov, ktorí ich realizujú.
Pokiaľ konzultant pri riešení usúdi, že požiadavka nesmeruje k službám, ale týka sa rozvoja produktov, odovzdá ju podľa kompetencií analytikom z Divízie produktov spoločnosti Vema. Analytik požiadavku posúdi, zaúkoluje programátora a zákazníkovi zašle odpoveď, kedy môže očakávať riešenie svojej požiadavky.
Konzultácie a ostatné operatívne služby pre zákazníka (napr. úprava či záchrana dát, konfigurácie, návrhy a odporúčania pracovných postupov atď.) sú spoplatňované hodinovou sadzbou.
Môže ísť o štandardnú odozvu, v rámci ktorej má každý užívateľ zadarmo služby v rozsahu prvej polhodiny pri štyroch požiadavkách za posledných 12 mesiacov. Služby nad tento rámec sú spoplatňované bežnou hodinovou sadzbou.
Rýchla odozva umožňuje prioritné riešenie požiadaviek a zahŕňa rýchlu telefonickú konzultáciu výhradne cez Centrum služieb na tel. 02 20 510 912. Je spoplatnená zvýšenou hodinovou sadzbou/poplatkom,
Implementácie sa naceňujú individuálnou cenovou kalkuláciou,
Vzdialený prístup je zadarmo/v cene služby.
Operatívne služby môžu byť hradené v rámci Prémiovej podpory zmluvným paušálom.
Šipošová Beáta
Obchodný manažér
info@vema.sk
+421 220 510 900
Zákaznícka linka:
02 20 510 912
info@vema.sk
Seyfor Slovensko, a. s.
Plynárenská 7/C
821 09 Bratislava
IČO 36237337
IČ DPH SK2020193890
Spoločnosť je zapísaná v OR okresného súdu Bratislava I, oddiel Sa, vložka 2969/B
Môžete sa na nás spoľahnúť aj po implementácii systému.
Sme pripravení na všetko, čo príde, a radi vám pomôžeme systém prispôsobiť vašim novo vznikajúcim potrebám.
Copyright 2023 Seyfor, a.s.