MENU Zavrieť

Centrum služieb

Podpora pre odborné riešenie vašich požiadaviek.

Centrum služieb funguje ako podpora pri všetkých nami poskytovaných službách vrátane hotline a objednávania konzultácií.

Zákaznícky registrované požiadavky

Kontaktujte nás cez formulár na zadanie požiadavky. Ten je umiestnený na Zákazníckom webe https://zakaznik.vema.sk

V prípade havárie či potreby rýchlej odozvy volajte dispečing Centra služieb (tel. 02 20 510 912).

Pracovná doba Centra Služieb je v pracovné dni (pondelok až piatok, s výnimkou štátnych sviatkov) 8:00–17:00 hod.

Okrem štandardnej podpory ponúkame aj prémiovú podporu, ktorá zmluvne zaisťuje úroveň poskytovaných služieb. Je dohodnutá podľa individuálnych potrieb zákazníka.

Školený dispečer v Centre služieb registruje všetky požiadavky a prideľuje im identifikačné čísla, ktoré oznámi zákazníkom. Požiadavky ďalej prideľuje prostredníctvom nášho informačného systému vhodnému konzultantovi. Ten potom zákazníka kontaktuje a postará sa o vyriešenie jeho požiadavky.

Tento systém umožňuje efektívne informovanie a maximálne využívanie konzultačných kapacít rovnomerne v celej republike, teda sme schopní poskytovať väčší objem služieb.

Proces poskytovania operatívnych služieb

Proces poskytovania operatívnych služieb je veľmi prepracovaný a priamo nadväzuje na procesy rozvoja produktov. Požiadavky užívateľov sa tak môžu ľahko meniť na konkrétne úlohy programátorov, ktorí ich realizujú.

Pokiaľ konzultant pri riešení usúdi, že požiadavka nesmeruje k službám, ale týka sa rozvoja produktov, odovzdá ju podľa kompetencií analytikom z Divízie produktov spoločnosti Vema. Analytik požiadavku posúdi, zaúkoluje programátora a zákazníkovi zašle odpoveď, kedy môže očakávať riešenie svojej požiadavky.

Ceny sú stanovované podľa typov poskytnutých služieb

  • Konzultácie a ostatné operatívne služby pre zákazníka (napr. úprava či záchrana dát, konfigurácie, návrhy a odporúčania pracovných postupov atď.) sú spoplatňované hodinovou sadzbou.

Môže ísť o štandardnú odozvu, v rámci ktorej má každý užívateľ zadarmo služby v rozsahu prvej polhodiny pri štyroch požiadavkách za posledných 12 mesiacov. Služby nad tento rámec sú spoplatňované bežnou hodinovou sadzbou.

Rýchla odozva umožňuje prioritné riešenie požiadaviek a zahŕňa rýchlu telefonickú konzultáciu výhradne cez Centrum služieb na tel. 02 20 510 912. Je spoplatnená zvýšenou hodinovou sadzbou/poplatkom,

  • Implementácie sa naceňujú individuálnou cenovou kalkuláciou,
  • Vzdialený prístup je zadarmo/v cene služby.

Operatívne služby môžu byť hradené v rámci Prémiovej podpory zmluvným paušálom.

Požiadať o cenovú ponuku

Nepremeškajte príležitosť
dozvedieť sa, čo sa u nás deje.