Prihlásiť sa

Centrum služieb

Podpora pre odborné riešenie vašich požiadaviek.

Centrum služieb funguje ako podpora pri všetkých nami poskytovaných službách vrátane hotline a objednávania konzultácií.

Zákaznícky registrované požiadavky

Kontaktujte nás cez formulár na zadanie požiadavky. Ten je umiestnený na Zákazníckom webe https://zakaznik.vema.sk. 
V prípade havárie či potreby rýchlej odozvy volajte dispečing Centra služieb (tel. 02 20 510 912).

Pracovná doba Centra Služieb je v pracovné dni (pondelok až piatok, s výnimkou štátnych sviatkov) 8:00 – 17:00 hod.

Okrem štandardnej podpory ponúkame aj prémiovú podporu, ktorá zmluvne zaisťuje úroveň poskytovaných služieb. Je dohodnutá podľa individuálnych potrieb zákazníka.

Školený dispečer v Centre služieb registruje všetky požiadavky a prideľuje im identifikačné čísla, ktoré oznámi zákazníkom. Požiadavky ďalej prideľuje prostredníctvom nášho informačného systému vhodnému konzultantovi. Ten potom zákazníka kontaktuje a postará sa o vyriešenie jeho požiadavky.

Tento systém umožňuje efektívne informovanie a maximálne využívanie konzultačných kapacít rovnomerne v celej republike, teda sme schopní poskytovať väčší objem služieb.

Proces poskytovania operatívnych služieb

Proces poskytovania operatívnych služieb je veľmi prepracovaný a priamo nadväzuje na procesy rozvoja produktov. Požiadavky užívateľov sa tak môžu ľahko meniť na konkrétne úlohy programátorov, ktorí ich realizujú.

Pokiaľ konzultant pri riešení usúdi, že požiadavka nesmeruje k službám, ale týka sa rozvoja produktov, odovzdá ju podľa kompetencií analytikom z Divízie produktov spoločnosti Vema. Analytik požiadavku posúdi, zaúkoluje programátora a zákazníkovi zašle odpoveď, kedy môže očakávať riešenie svojej požiadavky.

Ceny sú stanovované podľa typov poskytnutých služieb

Konzultácie a ostatné operatívne služby pre zákazníka (napr. úprava či záchrana dát, konfigurácie, návrhy a odporúčania pracovných postupov atď.) sú spoplatňované hodinovou sadzbou.

Môže ísť o štandardnú odozvu, v rámci ktorej má každý užívateľ zadarmo služby v rozsahu prvej polhodiny pri štyroch požiadavkách za posledných 12 mesiacov. Služby nad tento rámec sú spoplatňované bežnou hodinovou sadzbou.

Rýchla odozva umožňuje prioritné riešenie požiadaviek a zahŕňa rýchlu telefonickú konzultáciu výhradne cez Centrum služieb na tel. 02 20 510 912. Je spoplatnená zvýšenou hodinovou sadzbou/poplatkom,

Implementácie sa naceňujú individuálnou cenovou kalkuláciou,

Vzdialený prístup je zadarmo/v cene služby.

Operatívne služby môžu byť hradené v rámci Prémiovej podpory zmluvným paušálom.

Požiadať o cenovú ponuku

Šipošová Beáta

Obchodný manažér

info@vema.sk
+421 220 510 900


Zákaznícka linka:
02 20 510 912
info@vema.sk


Seyfor Slovensko, a. s.
Plynárenská 7/C
821 09 Bratislava
IČO 36237337
IČ DPH SK2020193890

Spoločnosť je zapísaná v OR okresného súdu Bratislava I, oddiel Sa, vložka 2969/B

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Podpora pre súčasných zákazníkov

Môžete sa na nás spoľahnúť aj po implementácii systému.
Sme pripravení na všetko, čo príde, a radi vám pomôžeme systém prispôsobiť vašim novo vznikajúcim potrebám.

Nepremeškajte príležitosť
dozvedieť sa, čo sa u nás deje.

Copyright 2023 Seyfor, a.s.