Zákaznícky web

Centrum služieb

Podpora pre odborné riešenie vašich požiadaviek

Viac

Centrum služieb funguje ako podpora u všetkých nami poskytovaných služieb vrátane hotline a objednávania konzultácií.

Zákaznícky registrované požiadavky

Kontaktujte nás cez formulár pre zadanie požiadavky. Ten je umiestnený na Zákazníckom webe https://zakaznik.vema.sk. 
V prípade havárie či potreby rýchlej odozvy volajte dispečing Centra služieb (tel. 02 20 510 912).

Pracovná doba Centra Služieb je v pracovné dni (pondelok až piatok, s výnimkou štátnych sviatkov) 8:00 – 17:00 hod.

Okrem štandardnej podpory ponúkame aj prémiovú podporu, ktorá zmluvne zaisťuje úroveň poskytovaných služieb. Je dohodnutá podľa individuálnych potrieb zákazníka.

Školený dispečer v Centre služieb registruje všetky požiadavky a prideľuje im identifikačné čísla, ktoré oznámi zákazníkom. Požiadavky ďalej prideľuje prostredníctvom nášho informačného systému vhodnému konzultantovi. Ten potom zákazníka kontaktuje a postará sa o vyriešenie jeho požiadavky.

Tento systém umožňuje efektívne informovanie a maximálne využívanie konzultačných kapacít rovnomerne v celej republike, teda sme schopní poskytovať väčší objem služieb.

Proces poskytovania operatívnych služieb

Proces poskytovania operatívnych služieb je veľmi prepracovaný a priamo nadväzuje na procesy rozvoja produktov. Požiadavky užívateľov sa tak môžu ľahko meniť na konkrétne úlohy programátorov, ktorí ich realizujú.

Pokiaľ konzultant pri riešení usúdi, že požiadavka nesmeruje k službám, ale týka sa rozvoja produktov, odovzdá ju podľa kompetencií analytikom z Divízie produktov spoločnosti Vema. Analytik požiadavku posúdi, zaúkoluje programátora a zákazníkovi zašle odpoveď, kedy môže očakávať riešenie svojej požiadavky.

Ceny sú stanovované podľa typov poskytnutých služieb

Konzultácie a ostatné operatívne služby pre zákazníka (napr. úprava či záchrana dát, konfigurácie, návrhy a odporúčania pracovných postupov atď.) sú spoplatňované hodinovou sadzbou.

Môže ísť o štandardnú odozvu, v rámci ktorej má každý užívateľ zadarmo služby v rozsahu prvej polhodiny pri štyroch požiadavkách za posledných 12 mesiacov. Služby nad tento rámec sú spoplatňované bežnou hodinovou sadzbou.

Rýchla odozva umožňuje prioritné riešenie požiadaviek a zahŕňa rýchlu telefonickú konzultáciu výhradne cez Centrum služieb na tel. 02 20 510 912. Je spoplatnená zvýšenou hodinovou sadzbou/poplatkom,

Implementácie sa naceňujú individuálnou cenovou kalkuláciou,

Vzdialený prístup je zadarmo/v cene služby.

Operatívne služby môžu byť hradené v rámci Prémiovej podpory zmluvným paušálom.

Máte otázku k ponuke produktov či služieb?

Chcete sa opýtať na ďalšie informácie o ponúkanej službe alebo produktoch?
Neváhajte nás kontaktovať, veľmi radi Vám pomôžeme.

Alebo volajte, radi vám odpovieme na vaše otázky: +421 220 510 900

Copyright 2019 Vema.sk