Kto neskoro chodí, sám sebe škodí. Ľahko získate prehľad o usilovných ranných vtáčatách, aj ešte spiacich sovách.
budete mať nepretržitý prehľad o prítomnosti všetkých pracovníkov na pracovisku
napojením na mzdový systém získate precízne podklady na spracovanie miezd
presná evidencia dochádzky znižuje mzdové náklady
umiestnenie priamo v počítačoch pracovníkov
Časy, keď sa vo firmách zapisovali príchody a odchody do špeciálnej knihy alebo sa používali "pichačky", sú dávno minulosťou. Vďaka moderným technológiám môžete dochádzkový systém vyriešiť oveľa jednoduchšie.
Potrebujete sledovať príchody a odchody zamestnancov? Chcete mať prehľad, koľko času strávia v práci? Kvalitný kontrolný systém umožňuje lepšie sledovať efektivitu a produktivitu práce a tiež pomôže s jednoduchším spracovaním miezd.
Elektronický dochádzkový systém Vema tvorí technické vybavenie, ktoré eviduje príchody a odchody zamestnancov, a softvér, teda intranetová aplikácia Dochádzka, ktorá potom v súlade s platnou legislatívou dáta zbiera, spracováva a eviduje. Dochádzkový systém možno používať aj samostatne, alebo je možné výsledné údaje následne spracovávať priamo v aplikácii Vema Mzdy.
Docházkový systém realizujeme najčastejšie formou čipových kariet, je možné ho ale riešiť aj snímaním odtlačkov prstov.
Základnou viditeľnou súčasťou elektronického dochádzkového systému Vema sú dochádzkové terminály. Každý pracovník dostane vlastný identifikačný predmet (najčastejšie čipovú kartu), ktorý pri prechode prikladá k terminálu. Môže tiež voliť dôvody neprítomnosti.
Ponúkame aj plne virtuálne riešenie dochádzkového terminálu, ktorý je v takom prípade nainštalovaný priamo v počítačoch pracovníkov. Na termináli je možné nastaviť až 10 tlačidiel pre rôzne situácie (dovolenka, služobná cesta, prestávka na obed a ďalšie).
Dochádzku štandardne zaokrúhľujeme na minúty či hodiny, podľa potrieb konkrétnej firmy. Dochádzkový systém Vema možno napojiť na mzdový systém a ušetriť tým čas strávený administratívou. Verte, že presná evidencia dochádzky vedie k lepšiemu využívaniu pracovnej doby.
S aplikáciou Dochádzka môžete pracovať cez intranet, stačí vám na to iba bežné internetové pripojenie. Nastavíme vám rôzne práva prezerania; iné dáta potrebuje mzdová účtovníčka, iné by mal vidieť management. Ovládanie je veľmi jednoduché a intuitívne. Máte aktuálny online prehľad, kto je práve prítomný na pracovisku, prípadne je na služobnej ceste, dovolenke či odbornej konferencii.
„V současné době používáme Vemu v rozsahu HR a městská policie, spadající pod Statutární město České Budějovice, má Docházku."
Ing. Jaroslav Škop
Šipošová Beáta
Obchodný manažér
info@vema.sk
+421 220 510 900
Zákaznícka linka:
02 20 510 912
info@vema.sk
Seyfor Slovensko, a. s.
Plynárenská 7/C
821 09 Bratislava
IČO 36237337
IČ DPH SK2020193890
Spoločnosť je zapísaná v OR okresného súdu Bratislava I, oddiel Sa, vložka 2969/B
Môžete sa na nás spoľahnúť aj po implementácii systému.
Sme pripravení na všetko, čo príde, a radi vám pomôžeme systém prispôsobiť vašim novo vznikajúcim potrebám.
Copyright 2023 Seyfor, a.s.