Zákaznícky web

Personalista

Viac

Vema HR je šikovný pomocník, na ktorého brilantnú schopnosť a efektivitu sa môžete pri každodennej personálnej práci bezvýhradne spoľahnúť.

Nedovolí vám zabudnúť na významné udalosti (jubileá kolegov, termíny pre obnovu platnosti zdravotných prehliadok a i.), ktoré si môžete poznamenať medzi personálne udalosti.

Prehľadne uloží podklady pre výberové konania a sprístupní ich zvoleným vedúcim pracovníkom.

Vema HR zaisťuje:

 

  • dokonalý komfort pre personálnu prácu,
  • jednoduchý prístup k dátam – editácia z jedného miesta,
  • reprezentatívne vzory dokumentov s automatickým doplňovaním údajov,

 

 

  • hromadné generovanie dokumentov pre určenú skupinu zamestnancov,
  • jednoduché schvaľovacie procesy formou workflow, napr. nástupné a zmenové listy,
  • nástroj k evidencii vzdelávania a hodnotenia pracovníkov,
  • popisy funkcií a modelovanie organizačnej štruktúry,
  • personálnu samoobsluhu – každý zamestnanec nazerá do svojich údajov, môže ich kontrolovať a nahlasovať zmeny,
  • stravné lístky – jednoduchá evidencia, ktorá pomôže mzdovej učtárni,
  • zabezpečenie citlivých údajov.

Máte otázku k ponuke produktov či služieb?

Chcete sa opýtať na ďalšie informácie o ponúkanej službe alebo produktoch?
Neváhajte nás kontaktovať, veľmi radi Vám pomôžeme.

Alebo volajte, radi vám odpovieme na vaše otázky: +421 220 510 900

Copyright 2019 Vema.sk