Zákaznícky web

„Situácia je veľmi dobrá,“ zaznelo na výročnej konferencii Vema

Viac
Aktuality
27.2.2019

Meranie spokojnosti zákazníkov, ekonomické výsledky firmy v ČR i na Slovensku, nový benefitný systém pre zamestnancov. Tieto a mnohé ďalšie témy zazneli na v poradí už 29. výročnej konferencii spoločnosti Vema, ktorá sa konala posledný februárový piatok v

Zamestnanci Vemy sa zišli na výročnej konferencii v Brne. Zamestnanci Vemy sa zišli na výročnej konferencii v Brne. 

Vema úspešne napĺňa svoj cieľ, ktorým sú spokojní zákazníci. Riaditeľ firmy Jan Tomíšek účastníkom konferencie vysvetlil, že pre meranie miery zákazníckej lojality bola použitá metóda Net Promoter Score, kedy sa odpočítajú percentá oslovených respondentov, ktorí odpovedali 0 až 6 (nelojálny klienti), od percent odpovedí 9 alebo 10 (lojálni klienti). V rámci tohoto prisúdili zákazníci Veme hodnotu NSP 60. „Je to výsledok, ktorý svedčí o mimoriadnej lojalite našich klientov, ak zoberieme do úvahy, že obecne sa za vynikajúcu považuje hodnota 40. A je o to cennejší, že NSP predstavuje veľmi tvrdé kritérium, ktoré sa môže jednoducho preklopiť do mínusu,“ okomentoval výsledok Tomíšek.

Riaditeľ firmy Jan Tomíšek prezentuje výsledky výskumu spokojnosti zákazníkov
Riaditeľ firmy Jan Tomíšek prezentuje výsledky výskumu spokojnosti zákazníkov

„Súhlasím, že situácia je veľmi dobrá,“ naviazal obchodný riaditeľ Aleš Kostrhoun, pripomenul účastníkom konferencie, že jedným z kvantifikátorov úspechu je počet osobných čísel (teda počet zamestnancov všetkých zákazníkov), ktorý neustále rastie. 
Pozitívne výsledky hospodárenia potvrdil aj riaditeľ slovenskej Vemy Peter Vilem„Za prvých sedem mesiacov fiškálneho roka sú grafy a čísla obdobné ako v ČR. Z pohľadu EBITDA sme na dvojnásobku.“

S obchodnými výsledkami poslucháčov zoznámil obchodný riaditeľ Aleš Kostrhoun
S obchodnými výsledkami poslucháčov zoznámil obchodný riaditeľ Aleš Kostrhoun 

Realizáciu konkrétnych produktov Vema následne prezentoval Tomáš Petr, riaditeľ divízie Produkt. Medzi tie najdôležitejšie patrí vývoj aplikácií Obecné hodnotenieRekreačné poukazy SR a Výstupný list. Firma tiež pripravuje rozšírenie aplikácie Stravenky a chystá sa na zapracovaní úprav do aplikácií v nadväznosti na novelu zákona o štátnej službe. Jak Tomáš Petr dodal, Vema v priebehu uplynulého obdobia vytvárala pre niektoré spoločnosti produkty aj priamo na mieru.

Riaditeľ divízie Produkt Tomáš Petr hovorí o realizácii konkrétnych produktov Vema
Riaditeľ divízie Produkt Tomáš Petr hovorí o realizácii konkrétnych produktov Vema

Posledná časť konferencie bola venovaná novému benefitnému systému pre zamestnancov, ktorý predstavil Jan Tomíšek. Každý pracovník dostane kartu, ktorú si môže spárovať so svojou normálnou platobnou kartou a s jej pomocou čerpať najrôznejšie výhody zo zoznamu približne 11 tisíc položiek. 

Záverečná prednáška o novom benefitnom systéme pre zamestnancov
Záverečná prednáška o novom benefitnom systéme pre zamestnancov

 

Copyright 2019 Vema.sk