Zákaznícky web

Stretnutie užívateľov 2017 odštartovalo v Brne. Predstavili nového Klienta V5

Viac
Organizujeme pre zákazníkov
16.5.2017

Porozprávať sa s kolegami z odboru, zistiť novinky v systéme a poradiť sa s konzultantmi. Používatelia Vemy sa zišli v brnenskom hoteli Voronež, aby si vypočuli podrobnosti napríklad o Klientovi V5 alebo prezreli nové dochádzkové terminály.

Sálu hotela Voroněž zaplnili zákazníci Vemy.
Sálu hotela Voroněž zaplnili zákazníci Vemy.

Stretnutie užívateľov je každoročnou obľúbenou akciou mzdárok, personalistov, riaditeľov firiem a ďalších ľudí, ktorí pracujú so softwarom Vema. Tohto roku sa ho zúčastní skoro 950 zákazníkov. Stretnú sa s vedením Vemy a s konzultantami v Brne a v ďalších 5 mestách po celej Českej republike.

Na stretnutí je skvelý osobný kontakt. Radi sa s užívateľmi vidíme a teší nás, keď im môžeme, zadarmo poradiť či pomôcť s problémami, ktoré riešia. Aj preto sú vždy k dispozícii konzultanti, ” zhrnul výhody riaditeľ Vemy Jan Tomíšek, ktorý zahájil 16. mája brnenské stretnutie svojou prezentáciou.

Hlavné novinky vo Veme? Klient V5, moduly a GDPR

Sľubovať je jedna vec, ale včas všetko splniť je niečo iné. Vo Veme si to uvedomujeme, a preto Jan Tomíšek najprv pripomenul projekty, ktoré vlani užívateľom prisľúbil. Patrí k nim:

  • Mobilný výplatný lístok,
  • Mzdy Optimum
  • a nový Klient V5.

Mobilný výplatný lístok v súčasnosti dostávajú už tisíce zamestnancov, Mzdy Optimum sú po celý rok 2017 pre užívateľov zadarmo a nový atraktívnejší Klient V5 bude k dispozícii už od septembra 2017.

Riaditeľ Tomíšek pripomenul účastníkom tiež novú legislatívnu povinnosť, ktorú Európska únia označuje ako General Data Protection Regulation (GDPR) a ktorá začne platiť už v máji 2018. „Vo Veme podrobne sledujeme dianie. GDPR aktuálne hýbe celou Európou a zajímalo aj účastníkov stretnutia. Všetci v sále napäto počúvali,” povedal.

 

Jan Tomíšek klientov ubezpečil, že Vema starostlivo sleduje GDPR.
Jan Tomíšek klientov ubezpečil, že Vema starostlivo sleduje GDPR.

Ďalšie podrobnosti o Klientovi V5 predstavil vedúci analytik HR Tomáš Petr, podľa ktorého V5 zatiaľ nenahrádza Klienta V4. Okrem toho hovoril tiež o nových moduloch:

 

  • Plánovanie zmien - umožní naplánovať zmeny tak, aby bol na pracovisku vždy dostatok ľudí.
  • Plánovanie a evidencia výkonov - v module zaznamenáte pracovné výkony zamestnancov v stanovenom období a ľahko zistíte, aké odmeny pracovníkovi patria.

Tomáš Petr hovoril o nových moduloch.
Tomáš Petr hovoril o nových moduloch.

Věříme, že nám Klient V5 pomůže, říkají účetní

Mezi přednáškami měli hosté čas na občerstvení a mohli si společně pohovořit o svých zkušenostech s Vemou. Zeptali jsme se účastníků, které novinky v produktech je zaujaly nejvíce.

„Těším se na nového klienta. Standardně využívám stromeček, protože jsem na něj už dlouho zvyklá, a na nové Centrum jsem nepřešla. Pokud bude Klient V5 vypadat jako v přednášce zmiňovaný Word, který všichni ovládáme, stačí si zvyknout na nové funkční klávesy. Už se těším, až začnu v září používat novou verzi,” popsala Milena Lejsková ze Střední odborné školy Hustopeče, která také navštívila konzultanty. „Přišla jsem za paní Navrátilovou řešit výstup v tabulce účetnictví. Poradila mi a navíc jsme se domluvily, že přijede přímo k nám a ještě všechno doladíme,” dodala.

Pro Ivanu Lajkepovou ze Základní školy Náměstí republiky Brno je nový Klient vítanou změnou. „Mám samozřejmě trochu obavy, jak se bude nový Klient V5 ovládat. Raději než V4 momentálně používám stromeček a někdy ho střídám s Klientem. Výhodou pro mě určitě bude tabulka a formulář zobrazené na jedné stránce. Nebudu muset překlikávat,” vysvětlila.

Na nového klienta je zvědavá i Zita Plšková z Domova pro seniory Okružní. „Používám Centrum asi z 95 procent. Na některé věci jsem si musela zvykat a občas je hledám jinde, než bych si představovala, ale při rutinním používání se člověk zorientuje. Jsem ráda, že v nové aplikaci bude místo čísel slovně vypsaný například stav a další údaje. To mi urychlí práci, protože nebudu muset klikat na roletky,” řekla.

Mobilný výplatný lístok a prílohy uľahčujúce prácu

Tipov, ako si urýchliť prácu, nie je nikdy dosť. Preto vedúca oddelenia Služieb Leona Michálková a projektová manažerka Dagmar Cíhová pripomenuli niekoľko užitočných funkcií. V softwaru Vema vám uľahčí prácu napríklad:

 

 

  • Prílohy - v súboroch si môžete ukladať potrebné poznámky a rôzne dokumenty, ktoré sú dôležité pre prácu s konkrétnym súborom.
  • Mobilný výplatný lístok - z aplikácie Mzdy odošlete výplatné lístky priamo do mobilov zamestnancov. Nemusíte pripravovať papierové lístky a potom ich schovávať pre zamestnanca na dovolenke.
  • Plánovanie dovolenky - pretože pracovníci už čoskoro vyrazia k moru alebo na chalupy, je portálová aplikácia veľmi aktuálna. Postráži všetky nároky zamestnanca a umožňuje jednoduchý schvaľovací proces.

Návštevníkom radili konzultanti

Niektorí klienti Vemy sa na Stretnutí užívateľov prišli poradiť s konzultantami, ktorí boli pripravení pri stoloch pred sálou. Asi najviac otázok kládli konzultantkám aplikácie Mzdy a pýtali sa tiež na Ekonomický systém a systémové záležitosti.

Jedním z konzultantů, který v Brně hovořil s návštěvníky, byl i vedoucí Systémového oddělení Igor Litera. „Mám na starosti celé spektrum systémových problémů. Dnes jsem pomáhal jen s drobnými potížemi a všechno se povedlo vyřešit přímo na místě. Zákazníkům jsem kromě setkání vždy k dispozici také na telefonu,” vysvětlil.

Konzultanti sa v Brne venovali návštevníkom, ktorí za nimi chodili s otázkami.
Konzultanti sa v Brne venovali návštevníkom, ktorí za nimi chodili s otázkami.

Po prednáškach a konzultáciách bol čas na obed. Vema pre svojich hostí pripravila raut a všetci sa mohli osobne porozprávať napríklad s riaditeľom Vemy Janem Tomíškem alebo s obchodným riaditeľom Alešem Kostrhounem, ktorý program Stretnutia užívateľov v Brne uvádzal.
 
Pokiaľ ste tohtoročné stretnutie nestihli, máte príležitosť vidieť zástupcov Vemy na júnovej konferencii Pracovné právo v Prahe, kam ste srdečne pozvaní.

Copyright 2019 Vema.sk