MENU Zavrieť

Zamestnanecký portál

Vema prináša nový zamestnanecký portál, ktorý obsahuje moderné nástroje pre zamestnancov, manažérov aj personalistov s dôrazom na pohodlie, efektivitu a bezpapierovú administratívu.

Prečo chcieť elektronický portál zamestnanca

Jasná a transparentná komunikácia, silnejšia firemná kultúra

Jasná a transparentná komunikácia, silnejšia firemná kultúra

Zamestnanci majú vždy k dispozícii aktuálne oznámenia, dôležité dokumenty aj firemné novinky. Vďaka jednotnej platforme zostávajú informovaní.

Koniec papierovania a zbytočnej administratívy

Koniec papierovania a zbytočnej administratívy

Znížte na minimum ručné vypisovanie a odovzdávanie dokumentov na HR oddelenie. Všetko prebieha elektronicky, rýchlo a bezpečne.

Digitalizácia a automatizácia HR procesov

Digitalizácia a automatizácia HR procesov

Žiadosť o dovolenku, vyplnenie ružového vyhlásenia alebo žiadosti o ročné zúčtovanie dane, schválenie dokumentov aj správa dochádzky s minimom kliknutí.

Osobná karta a samoobsluha zamestnancov

Osobná karta a samoobsluha zamestnancov

Zamestnanci majú prístup k svojim výplatným páskam, dochádzke, benefitom aj ďalším údajom kedykoľvek a odkiaľkoľvek. Všetko majú prehľadne a poruke.

Zamestnanecký portál Vema je navrhnutý tak,
aby prinášal hodnotu naprieč celou organizáciou

Preskúmajte, ako konkrétne portál využívajú zamestnanci, personalisti a vedúci pracovníci či manažment.

Zamestnanci

Portál im poskytuje digitálny prístup ku kľúčovým informáciám a osobnej agende. 

  • Vytvárajú žiadanky – dovolenky, pracovné cesty, home office, vzdelávanie a ďalšie.
  • Spravujú osobné údaje - zmena adresy, poisťovne, bankového účtu a ďalšie.
  • Sledujú svoje odmeňovanie – výplatný lístok, história vyplácaných miezd a benefitov.
  • Spravujú svoju dochádzku a smeny - evidencia odpracovanej doby, smeny, neprítomnosť na pracovisku, pracovné cesty.
  • Pracujú so svojimi dátami a dokumentmi – pracovné zmluvy, dohody, žiadosti, súhlasy, potvrdenia, daňové formuláre a pod.
  • Komunikujú so zamestnávateľom - získavajú informácie, hlásia mimoriadne udalosti, kladú otázky, zúčastňujú sa ankiet a pod.

Personalisti

Získavajú kontrolu nad personálnou agendou vďaka centralizovaným a digitálnym nástrojom. 

  • Majú prehľad o zamestnancoch – osobné, pracovné aj mzdové dáta na jednom mieste.
  • Spracovávajú žiadosti zamestnancov – rýchlo a systematicky (napr. o dovolenku, pracovnú cestu, zmenu evidovaných osobných údajov, a ďalšie).
  • Sledujú dochádzku a absenciu - odpracovanú dobu vrátane nadčasov, plánu smien, pracovného voľna a pod.
  • Riadia adaptačné procesy – onboarding, adaptačný plán, zaškolenie nového zamestnanca
  • Analyzujú personálne ukazovatele – ako fluktuácia, chorobnosť, mzdové náklady, veková štruktúra, odpracované roky, rodová štruktúra a pod.
  • Elektronicky komunikujú so zamestnancami – zdieľanie informácií, odovzdávanie pokynov, vytváranie ankiet a pod.
  • Spravujú digitálnu komunikáciu (workflow) – vrátane histórie žiadostí, zmien a schválení.

Vedúci pracovníci a manažment

Majú nástroje na riadenie tímov, strategické plánovanie a rozhodovanie a na kontrolu kľúčových HR procesov. Využívajú prehľady o priamo či nepriamo podriadených zamestnancoch as nimi súvisiacich dátach. 

  • Sledujú dochádzku a smeny - jednotlivcov i celých tímov, vrátane schvaľovania dovoleniek.
  • Majú prístup k osobným kartám podriadených – vrátane osobných, mzdových, zmluvných alebo výkonnostných údajov.
  • Riadia nástupy a výstupy - onboarding, adaptáciu a zaškolenie nováčikov, ukončenie pracovného pomeru.
  • Prehľadne vidía vyplatené odmeny a čerpané benefity
  • Vyhodnocujú HR ukazovatele - ako je fluktuácia, chorobnosť alebo spokojnosť tímov.

Poskladajte si svoj zamestnanecký portál Vema

Vieme, že každá organizácia je jedinečná. Vyberte si oblasti riešenia šité na mieru aktuálnym potrebám vašej organizácie. A keďže sa potreby v čase menia, môžete konfiguráciu portálu priebežne rozvíjať a upravovať.

Osobná karta

Osobná karta

Súhrnný prístup ku všetkým údajom o zamestnancovi na jednom mieste.

Zistiť viac

Zmeny osobných údajov

Zmeny osobných údajov

Umožňuje zamestnancom elektronicky hlásiť zmeny údajov, ktoré sú po overení schvaľovateľom zapísané do databázy. Podporuje zmeny: meno, priezvisko, adresa, číslo OP alebo pasu, bankového účtu, zdravotnej poisťovne, dosiahnutého vzdelania, rodinného stavu, narodenia dieťaťa, získania dôchodku, zdravotného postihnutia alebo zmeny dôvodov pre zľavu na poistnom.

Dokumenty a potvrdenia

Dokumenty a potvrdenia

Zaisťuje výmenu dokumentov medzi zamestnancami a mzdovým/HR oddelením – jednotlivo aj hromadne. Pokrýva agendu: potvrdenie o príjme, zamestnaní, žiadostí o RZD, vyhlásenie daňovníka dane z príjmov fyzických osôb, ELDP a súhlasov (so spracovaním osobných údajov či zrážkami zo mzdy) a žiadostí (o ošetrovni, HO, otcovskú dovolenku a pod.).

Zistiť viac

Dochádzka

Dochádzka

Evidencia odpracovanej doby pomocou rôznych typov terminálov (evidencia príchodov/odchodov, prestávok, výpočet salda prac. doby, nadčasov). Vedúci môžu dochádzku kontrolovať, upravovať a schvaľovať. Systém automaticky generuje podklady pre mzdy a podporuje kombináciu výmennej prevádzky, HO aj nerovnomerne rozložené prac. doby.

Zistiť viac

Neprítomnosť

Neprítomnosť

Umožňuje žiadať o rôzne druhy neprítomnosti na pracovisku (dovolenka, náhradné voľno, lekár, HO a pod.) a žiadosti oprávnenými osobami schvaľovať, pripomienkovať alebo zamietať. Zamestnancom aj schvaľovateľom poskytuje prehľad o stave vytvorených žiadostí aj vr. história. Dáta ohľadom schválených neprítomností sa automaticky prepisujú do dochádzky a miezd.

Odmeňovanie

Odmeňovanie

Zobrazuje prehľad zložiek mzdy vr. základné mzdy, bonusov, príplatkov (za smeny, nadčasy, sviatky, pohotovosti). Zamestnanci vidia históriu vyplatených súm a čerpaných benefitov, vedúci majú prístup k údajom o odmeňovaní a čerpaných benefitoch podriadených. Dáta slúžia ako podklad pre spätnú kontrolu, reporting aj plánovanie nákladov na pracovnú silu.

Komunikácia so zamestnancami

Komunikácia so zamestnancami

Zaisťuje el. výmenu informácií medzi organizáciou a zamestnancami. Zamestnávatelia publikujú oznámenia, interné novinky, návody, ankety za účelom získania spätnej väzby. Zamestnanci môžu klásť otázky, hlásiť mimoriadne udalosti, zasielať podnety na zlepšenie, využiť schránku dôvery. Vedúci/HR získajú prehľad o čítanosti poskytnutých informácií a reakcie na zaslané správy.

Nástup zamestnanca

Nástup zamestnanca

Zaisťuje zber a spracovanie údajov nutných pre onboarding nového zamestnanca. Dáta môže zamestnávateľ od uchádzača získať elektronicky pomocou Osobného dotazníka. Získané dáta je možné potom doplniť o dáta pracovno-právne a výsledný súbor dát nechať pomocou workflow odsúhlasiť kompetentnými osobami. V systéme sú dáta využité v ďalších procesoch.

Zistiť viac

Adaptácia zamestnanca

Adaptácia zamestnanca

Umožňuje naplánovať a riadiť adaptáciu nových zamestnancov, tých vracajúcich sa z vyňatia, zamestnancov preraďovaných na iné pracovisko alebo prac. miesto a pod. Každý adaptačný plán sa skladá z čiastkových úloh, kedy každá má svoje zadanie, termín dokončenia a prideleného mentora. Plnenie plánu je dozorované garantom, ktorého povinnosťou je splnenie plánu taktiež vyhodnotiť.

Zistiť viac

Vzdelávanie

Vzdelávanie

Umožňuje vytvoriť katalóg interných aj externých vzdelávacích akcií, ktorý možno využiť na vytvorenie vzdelávacích plánov pre konkrétnych zamestnancov. Účasť na vzdelávacej akcii možno pre zamestnancov vynútiť, alebo im ponúknuť možnosť, aby sa na vzdelávanie dobrovoľne prihlásili. Súčasťou sú nástroje na sledovanie priebehu, výsledkov i nákladov na čiastkové vzdelávacie akcie.

Systemizácia

Systemizácia

Zaisťuje prehľad o org. štruktúre, systemizovaných prac. miestach a ich parametroch – vr. úväzkov, rozpočtov, oprávnení a obsadenosti. Umožňuje vytvárať, editovať a riadiť pozície v nadväznosti na personálnu evidenciu, rozdelenie kompetencií a pod. Vedúci tak môžu kontrolovať kapacitu a plánovať zmeny v štruktúre tímov.

Zistite, čo všetko vám môže Vema ponúknuť

Máte záujem o ponuku na mieru vašim potrebám alebo by ste najskôr ocenili konzultáciu zadarmo na 30 minút? Ozvite sa nám, ujasníme si vaše požiadavky a zašleme vám ponuku na mieru.

„Nový Portál Vema sme vytvorili s jasným cieľom - priniesť moderné, užívateľsky prívetivé riešenie, ktoré zamestnancom aj manažérom uľahčí každodennú prácu. Vďaka plnej podpore mobilných zariadení, automatizovaným workflow procesom a možnosti bezpapierového HR sa stáva skutočnou digitálnou platformou pre efektívnu správu personálnych agend. Navyše je flexibilný a pripravený na ďalšie rozširovanie."

 

Aleš Kostrhoun, obchodný riaditeľ divízie mzdovej a personálnej systémy, Seyfor

„Nový Portál Vema sme vytvorili s jasným cieľom - priniesť moderné, užívateľsky prívetivé riešenie, ktoré zamestnancom aj manažérom uľahčí každodennú prácu. Vďaka plnej podpore mobilných zariadení, automatizovaným workflow procesom a možnosti bezpapierového HR sa stáva skutočnou digitálnou platformou pre efektívnu správu personálnych agend. Navyše je flexibilný a pripravený na ďalšie rozširovanie."

 

Aleš Kostrhoun, obchodný riaditeľ divízie mzdovej a personálnej systémy, Seyfor

Pre viac informácií nás kontaktujte

Zaujalo vás naše riešenie? Pošlite nám kontakt a čoskoro sa Vám ozveme. Ujasníme si vaše potreby a vypracujeme nezáväznú ponuku na mieru.

Staňte sa
odborníkom na HR

Pridajte sa k viac ako 3 800 personalistom, ktorí pravidelne dostávajú naše HR novinky.

  • Zaujímavosti zo sveta HR
  • Legislatívne novinky
  • E-booky
  • HR rady a tipy

Pridajte sa k viac ako 3 800 personalistom, ktorí pravidelne dostávajú naše HR novinky.

  • Zaujímavosti zo sveta HR
  • Legislatívne novinky
  • E-booky
  • HR rady a tipy

Systém Vema vám prináša Seyfor